Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Nem ritka a Ferrari modelljeinél a tűzeset. A lángok legtöbbször a motortérből származnak, a 458 Italia sorozatot visszahívás is érintette ezen okból
Csak egy dörrenést hallottam, és a visszapillantóba pillantva már láttam is a lángokat, melyek a kocsi farából indultak ki – mesélte a Ferrari FF 44 éves tesztvezetője, aki épp egy Frankfurtot elkerülő autópályán vallatta a 6,3 literes, 660 lóerős V12-essel, négy kerekén keresztül hajtott Ferrarit.
Szerencsére még volt ideje az autópálya leállósávjába kormányozni a 300 ezer eurós, azaz mintegy 90 millió forintos sportkocsit és ki is tudott abból menekülni.
Ferrari 458 Italia Carbon Edition - galéria
A gyönyörű olasz sportkocsit ezúttal a német Anderson Germany nevű tuningcég vette kezelésbe. A műhely rengeteg gyári karosszériaelemet cserélt ki szénszálas anyagból készült darabra, így tették látványosabbá, ugyanakkor könnyebbé is a 458 Italiát.
|
|
13 éve | veteran baker team | 0 hozzászólás
Látványával jelentős, méreteivel mégsem nagy, a koncepció. Mindössze 95 cm magas, 2 méter széles és 4,7 m hosszú
A torinói Istituto d’Arte Applicata e Design (Iparművészeti és formatervezési intézet) egyik tanulója, Aldo Schurmann által megálmodott Ferrari Celeritas az 50-es és 60-as évek Forma 1-es autóit idézi, természetesen szupermodern formában.
A kétszemélyes, barchetta stílusú autót alkotója több színben is megrajzolta, de mindegyikben közös a karosszéria közepén végighúzódó matt fekete betét, valamint a farrészen trónoló, két darabból álló, állítható hátsó szárny.
2012 elején, a Genfi Autószalonon leplezi le a Ferrari az 599 GTB
Fiorano utódját. Az új kétüléses sportkocsi erősebbnek és könnyebbnek
ígérkezik, mint a jelenlegi, amivel a márka valaha épült egyik
leggyorsabb modellje lesz.
Fékerő-eloszlás, gázreakciók is szabályozhatók a kormányról, és az állítható hátsó szárny is innen nyitható
A Thrustmaster piacra dobott egy kiegészítést az év korábbi részében kiadott T500 RS kormány-pedálszetthez: az F1-es Ferrari F150 Italia versenyautó kormányát az eredeti csomagban található volán helyére lehet felcsatolni.
A világ legdrágább Ferrarija
Történelmet írt a Pebble Beach Concours d'Elegance hivatalos aukciós háza, a Gooding & Company. 16,39 millió dollárért értékesített egy Ferrarit, mégpedig az egyik leghíresebbet, az 1957-es 250 Testa Rossa Prototipo-t. A kocsiért kifizetett összeg átszámítva nagyjából 3 milliárd 100 millió forint volt.
Az 1957-es 250 TR Prototipo karosszériáját Scaglietti tervezte, motorja pedig a Colombo-féle 60 fokos hengerszögű V12-es kihegyezett változata.
13 éve | veteran baker team | 0 hozzászólás
Olasz Nagydíj
Autodromo Nazionale Monza
Az 5 kilométer hosszú versenypályán, a Monzai Királyi Parkban, Olaszországban, Milánótól
északkeletre 1922. szeptember 22-én rendezték meg a nyitóversenyt. A
versenypályán autó- és motorversenyeket rendeznek. 1950 óta rendezik meg
itt mindössze egyetlen éves megszakítással a Forma-1
Olasz Nagydíjat. 1980-ban a pálya átépítése miatt az Olasz Nagydíjat
egy évre az imolai Autodromo Enzo e Dino Ferrari versenypályára
helyezték át.
3,1 milliárd forint egy Ferrariért Elkelt a világ legdrágább autója
Ferrari 250 Testa Rossa Prototyp, 1957 - 16,39 millió dollárért került új tulajdonoshoz egy kaliforniai árverésen
Nem csak az autós felhozatal, de az aukció szempontjából is sikeresnek mondható az idei, Kaliforniában rendezett Pebble Beach Concours d'Elegance szépségverseny és kiállítás.
Gyári fotón a Ferrari 458 Spider Saját magát is megelőzte a legújabb Ferrari
Talán csak a manapság jól megszokott szándékos információcsepegtetésről van szó, de hivatalos gyári képek helyett egyelőre a cheersandgears.com weboldal által megkaparintott, egyértelműen gyárinak tűnő fotókon látható a Ferrari 458 Italia nyitott, Spider változata.
A 458 Italia gyorsan megszerezte magának a Ferrari legkelendőbb modellje címet, és a Frankfurti Autószalon után biztos, hogy rohamszerűen fog nőni a jelentkezők száma: bemutakozik ugyanis a 430 Spider modellt leváltó 458 Italia Spider. A nyitott tetejű változat ugyanazt az 570 lóerős 4,5 literes V8-ast kapja, mint a csukott 458, úgyhogy megmarad a négy másodperc alatti 0-100 km/h-s sprintidő, de elég valószínű, hogy a kabriónak biztonsági okokból nem engedik majd az alapváltozat 320 km/h feletti végsebességének elérését.
Kicsit meglepő lehet, hogy egy könnyű vászontető helyett a California esetében is alkalmazott, elektromosan mozgatott keménytetőt választott a Ferrari, de ezzel a lépéssel elérhetővé vált, hogy a 458 Spider kényelme csukott tetővel egy szinten legyen a zárt modellével.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu