Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
3,1 milliárd forint egy Ferrariért Elkelt a világ legdrágább autója
Ferrari 250 Testa Rossa Prototyp, 1957 - 16,39 millió dollárért került új tulajdonoshoz egy kaliforniai árverésen
Nem csak az autós felhozatal, de az aukció szempontjából is sikeresnek mondható az idei, Kaliforniában rendezett Pebble Beach Concours d'Elegance szépségverseny és kiállítás.
Gyári fotón a Ferrari 458 Spider Saját magát is megelőzte a legújabb Ferrari
Talán csak a manapság jól megszokott szándékos információcsepegtetésről van szó, de hivatalos gyári képek helyett egyelőre a cheersandgears.com weboldal által megkaparintott, egyértelműen gyárinak tűnő fotókon látható a Ferrari 458 Italia nyitott, Spider változata.
|
|
A 458 Italia gyorsan megszerezte magának a Ferrari legkelendőbb modellje címet, és a Frankfurti Autószalon után biztos, hogy rohamszerűen fog nőni a jelentkezők száma: bemutakozik ugyanis a 430 Spider modellt leváltó 458 Italia Spider. A nyitott tetejű változat ugyanazt az 570 lóerős 4,5 literes V8-ast kapja, mint a csukott 458, úgyhogy megmarad a négy másodperc alatti 0-100 km/h-s sprintidő, de elég valószínű, hogy a kabriónak biztonsági okokból nem engedik majd az alapváltozat 320 km/h feletti végsebességének elérését.
Kicsit meglepő lehet, hogy egy könnyű vászontető helyett a California esetében is alkalmazott, elektromosan mozgatott keménytetőt választott a Ferrari, de ezzel a lépéssel elérhetővé vált, hogy a 458 Spider kényelme csukott tetővel egy szinten legyen a zárt modellével.
Mielőtt a Ferrari 458 Italia Grand Am éles bevetésre menne Észak-Amerikába, Olaszországban, a Ferrari fioranói tesztpályáján hangolják tökéletesre
Amerika versenypályáira készül a Ferrari: a Michelotto Automobili közreműködésével már július közepe óta a fioranói pályán tesztelik a 458 Italia GT3 versenyautó alapjain létrehozott Grand Am verziót, amely a tengerentúli sorozatban áll majd rajthoz.
A volánt Maurizio Mediani és Jaime Melo forgatja, de egyáltalán nincs könnyű dolguk, mert az autóban nincs semmiféle elektronikus segédlet, az ABS, a menetstabilizáló és a kipörgésgátló ismeretlen fogalom a tűzpiros gép fedélzetén.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu