Ferrari Blog: 2011. augusztus

Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1212 fő
  • Képek - 858 db
  • Videók - 21 db
  • Blogbejegyzések - 68 db
  • Fórumtémák - 27 db
  • Linkek - 30 db

Üdvözlettel,

Ferrari Fan Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1212 fő
  • Képek - 858 db
  • Videók - 21 db
  • Blogbejegyzések - 68 db
  • Fórumtémák - 27 db
  • Linkek - 30 db

Üdvözlettel,

Ferrari Fan Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1212 fő
  • Képek - 858 db
  • Videók - 21 db
  • Blogbejegyzések - 68 db
  • Fórumtémák - 27 db
  • Linkek - 30 db

Üdvözlettel,

Ferrari Fan Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1212 fő
  • Képek - 858 db
  • Videók - 21 db
  • Blogbejegyzések - 68 db
  • Fórumtémák - 27 db
  • Linkek - 30 db

Üdvözlettel,

Ferrari Fan Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Ferrari Fan Klub hírei - 2011. augusztus

3,1 milliárd forint egy Ferrariért Elkelt a világ legdrágább autója

2011. augusztus 25., csütörtök 18:54 (21 órája)

Köztudott, hogy a ritka és híres Ferrarik vagyonokért cserélnek gazdát. Az új rekordot is maranellói autó tartja, konkrétan a Ferrari 250 Testa Rossa Prototyp.

Ferrari 250 Testa Rossa Prototyp, 1957 - 16,39 millió dollárért került új tulajdonoshoz egy kaliforniai árverésen

Nem csak az autós felhozatal, de az aukció szempontjából is sikeresnek mondható az idei, Kaliforniában rendezett Pebble Beach Concours d'Elegance szépségverseny és kiállítás.

Tovább 

Gyári fotón a Ferrari 458 Spider Saját magát is megelőzte a legújabb Ferrari

2011. augusztus 22., hétfő 20:08 (22 órája)

Tudtuk, hogy jön, de gyári fotón most jelent meg először a Ferrari 458 Spider - igaz, nem a gyártó által.

Igazi kabriolet helyett inkább csak targatetős a Ferrari 458 Spider

Elektromosan mozgatható keménytetőt jósolnak a bennfentesek, maradt a hátsó lökhárító diffúzora

Talán csak a manapság jól megszokott szándékos információcsepegtetésről van szó, de hivatalos gyári képek helyett egyelőre a cheersandgears.com weboldal által megkaparintott, egyértelműen gyárinak tűnő fotókon látható a Ferrari 458 Italia nyitott, Spider változata.

Tovább 

 

Frankfurtban érkezik a Ferrari 458 kabriója Megnyílik a Ferrari 458 Italia
A részletekről egyelőre nem nyilatkoztak a Ferrari vezetői, de megerősítették az új kabrió premierjét.

Gyári fotó egyelőre nincs, ez csak egy lehetséges elképzelés arról, milyen lesz a 458 Spider

A 458 Italia gyorsan megszerezte magának a Ferrari legkelendőbb modellje címet, és a Frankfurti Autószalon után biztos, hogy rohamszerűen fog nőni a jelentkezők száma: bemutakozik ugyanis a 430 Spider modellt leváltó 458 Italia Spider. A nyitott tetejű változat ugyanazt az 570 lóerős 4,5 literes V8-ast kapja, mint a csukott 458, úgyhogy megmarad a négy másodperc alatti 0-100 km/h-s sprintidő, de elég valószínű, hogy a kabriónak biztonsági okokból nem engedik majd az alapváltozat 320 km/h feletti végsebességének elérését.

Kicsit meglepő lehet, hogy egy könnyű vászontető helyett a California esetében is alkalmazott, elektromosan mozgatott keménytetőt választott a Ferrari, de ezzel a lépéssel elérhetővé vált, hogy a 458 Spider kényelme csukott tetővel egy szinten legyen a zárt modellével.

Tovább 

› Ferrari 458 Italia Grand Am
Ferrari 458 Italia Grand Am Puhány versenyautó a Ferraritól
2011. augusztus 4., csütörtök 10:01
Az utcai Ferrari 458 Italia V8-as motorjának teljesítménye 570 lóerő, amit az Amerikába szánt Grand Am versenyautónál - a szabályok értelmében - 500-ra fojtottak le a mérnökök.A versenyzésre épített Ferrari 458 Italia Grand Am motorteljesítménye szerényebb, mint a szériakivitelé, vezetni mégis sokkal nehezebb, mert semmilyen elektronikus segédeszköz nem könnyíti a pilóta dolgát.

Mielőtt a Ferrari 458 Italia Grand Am éles bevetésre menne Észak-Amerikába, Olaszországban, a Ferrari fioranói tesztpályáján hangolják tökéletesre

Hasonlít a GT3-ra, mégis teljesen más az észak-amerikai szériában induló modell

Amerika versenypályáira készül a Ferrari: a Michelotto Automobili közreműködésével már július közepe óta a fioranói pályán tesztelik a 458 Italia GT3 versenyautó alapjain létrehozott Grand Am verziót, amely a tengerentúli sorozatban áll majd rajthoz.

A volánt Maurizio Mediani és Jaime Melo forgatja, de egyáltalán nincs könnyű dolguk, mert az autóban nincs semmiféle elektronikus segédlet, az ABS, a menetstabilizáló és a kipörgésgátló ismeretlen fogalom a tűzpiros gép fedélzetén.

Tovább 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu