Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
2012 elején, a Genfi Autószalonon leplezi le a Ferrari az 599 GTB
Fiorano utódját. Az új kétüléses sportkocsi erősebbnek és könnyebbnek
ígérkezik, mint a jelenlegi, amivel a márka valaha épült egyik
leggyorsabb modellje lesz. A felépítésén nem változtatnak, orrába V12-es
motor kerül, míg a sebességváltó a hátsó tengelynél kap helyet,
biztosítva a jó súlyelosztást.
Elképzelhető,
hogy az autó nem egy 100 százalékban új modell lesz, hanem egy
úgynevezett M, azaz modificato, módosított kivitel. A nagy sorozatú
modellek faceliftjeitől eltérően itt jelentősebb műszaki és
megjelenésbeli újítások várhatóak, de számos részlet megegyezik a
korábbival. A Testarossánál már használta ezt a megoldást a Ferrari,
amikor elkészítette az alapmodellből az 512 M-et.
Jelenleg már
közúton tesztelik az F152 néven futó prototípusokat Maranello közelében.
Az 599 karosszériájában már új motor és hajtás bújik meg. Az új
modellbe az év elején bemutatott Ferrari FF
V12-es motor kerül. A 6,3 literes motor erősebb, mint a négyszemélyes
modellben, nagyjából 700 lóerős teljesítmény várható. Ezzel 40 lóerőt
ígér az FF-re, de 80-at az 599-re, sőt az 570 lóerős 599 GTO-nál is erősebb. A Ferrari kínálatának legerősebb modellje lesz.
Igazán
embert próbálóvá teszi a kocsi vezetését, hogy az FF-fel ellentétben
nem négykerék-hajtású, csupán a hátsó kerekekre küldi a nyomatékot a
motor. A sebességváltó kormányról kapcsolható, hétfokozatú
duplakuplungos automata, amely elektronikus vezérlésű differenciálművön
keresztül pörgeti a kerekeket.
Várhatóan 3,2 másodperc alatt
képes lesz elérni a 100-as tempót az 599 utódja, amivel nagyjából hozza
az Enzo szintjét, végsebessége viszont kissé elmaradt a szuperautóétól,
345 km/óra körül lehet.
Nemcsak gyorsabb, de takarékosabb is
lesz elődjénél az új 599. Egyfelől azért, mert az alumínium és a karbon
széleskörű használatával csökkentik a tömegét, másrészt felvértezik
hengerlekapcsoló és fékenergia-visszatápláló rendszerrel is. 2015
környékén várható, hogy az autóhoz kiegészítő villanymotor is elérhető
lesz, a hibrid hajtással még erősebb és takarékosabb lesz a kocsi.
Az új szupersportkocsi értékesítése 2012 második felében kezdődik majd, a korábbinál 4-5 millióval drágábban, nagyjából 75 millió forintnak megfelelő összegért lehet majd hozzájutni.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!