Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ferrari 250 Testa Rossa Prototyp, 1957 - 16,39 millió dollárért került új tulajdonoshoz egy kaliforniai árverésen
Nem csak az autós felhozatal, de az aukció szempontjából is sikeresnek mondható az idei, Kaliforniában rendezett Pebble Beach Concours d'Elegance szépségverseny és kiállítás. Óriási érdeklődés övezte a legrégebbi Bentley licitálását, amelynél közel egymillió dollárra kúszott fel az összeg, de a legnagyobb durranást kétségtelenül a Gooding & Company által prezentált Ferrari jelentette.
Már júliusban - az árverés bejelentésekor - felmerült, hogy ennél az autónál új rekord születhet, hiszen igazi unikumról van szó: az 1957-ben 290MM alapra épített, V12-es motorral hajtott, hátul de Dion tengelyes, jobb kormányos 250 Testa Rossa Prototyp az autóversenyzés történetének egy darabja. A kocsi 1000 kilométeres versenyen debütált a Nürburgringen, ahol Masten Gregory és Olindo Morolli a 10. helyen végzett vele. A Scaglietti karosszériás, 0666 TR alvázszámú gép megjárta Dél-Amerikát is, ahol a Venezuela Grand Prix-n és az argentin Buenos Aires 1000 kilométeres futamon egy 3. és egy 2. helyen intették le.
A korábbi árveréseken 7,2 és 6,1 millió dollárért elkelt Ferrarik érzékeltették, hogy szép summa van kilátásban, sokan a 10 milliós határ megközelítésében is bíztak, de arra talán még a legoptimistábbak sem számítottak, hogy valaki 16,39 millió dollárt, azaz kb. 3,1 milliárd forintot is hajlandó lesz megadni. Ezzel a Ferrari 250 Testa Rossa Prototyp minden idők legdrágább, nyilvános árverésen elkelt autója lett.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!