Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Történelmet írt a Pebble Beach Concours d'Elegance hivatalos aukciós háza, a Gooding & Company. 16,39 millió dollárért értékesített egy Ferrarit, mégpedig az egyik leghíresebbet, az 1957-es 250 Testa Rossa Prototipo-t. A kocsiért kifizetett összeg átszámítva nagyjából 3 milliárd 100 millió forint volt.
Az 1957-es 250 TR Prototipo karosszériáját Scaglietti tervezte, motorja pedig a Colombo-féle 60 fokos hengerszögű V12-es kihegyezett változata. 3 liternyi lökettérfogatából feltöltő nélkül 300 lóerőt préseltek ki. A 250 TR versenyautóból összesen 19 darabot készítettek, amelyek egytől-egyig balkormányosak. Egyedül a 0666-os karosszériaszámú Prototipo jobbkormányos.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!