Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Mielőtt a Ferrari 458 Italia Grand Am éles bevetésre menne Észak-Amerikába, Olaszországban, a Ferrari fioranói tesztpályáján hangolják tökéletesre
Amerika versenypályáira készül a Ferrari: a Michelotto Automobili közreműködésével már július közepe óta a fioranói pályán tesztelik a 458 Italia GT3 versenyautó alapjain létrehozott Grand Am verziót, amely a tengerentúli sorozatban áll majd rajthoz.
A volánt Maurizio Mediani és Jaime Melo forgatja, de egyáltalán nincs könnyű dolguk, mert az autóban nincs semmiféle elektronikus segédlet, az ABS, a menetstabilizáló és a kipörgésgátló ismeretlen fogalom a tűzpiros gép fedélzetén. A szabályoknak megfelelően, az utcai motorhoz képest visszafogták a 4,5 literes, V8-as teljesítményét (48 mm-es szűkítő, max. 8000 1/min fordulatszám), amely 570 helyett csak 500 lóerős, ennek ellenére a szériamodellnek esélye sem lenne a pályán a Grand Am ellen. Az aerodinamikai tulajdonságok terén az Észak-Amerikába szánt Ferrari nem annyira kifinomult, mint a hajszál híján Le Mans-i kategóriagyőzelemmel debütáló GT3, ellenben bukócsőrendszere sokkal komolyabb, a tengerentúli előírások miatt.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!