Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Brutális a Mansory Ferrari Siracusa 2011 - galéria
A Ferrari 458 Italiát vette kezelésbe a német Mansory műhely, hogy megszülethessen a feltűnő külsejű, Szicília történelmi versenypályájáról elnevezett Siracusa sportautó. A tuningcég természetesen nem hagyta érintetlenül az erőforrást, de elmondásuk szerint elsősorban a súly csökkentésére fókuszáltak. Ez a törekvés a karosszérián eléggé szembeötlő jegyeket hagyott, mivel rengeteg elemet az ultrakönnyű és jellegzetes mintázatú szénszálból készítettek. Ezzel 60 kilogrammos minuszt sikerült elérni a gyári 458-ashoz képest. Az első köténylemez átszabása nem csak esztétikai célokat szolgál, hanem az autó tapadásán is érezhetően javít, miközben az hűtőknek is több levegő jut a módosítást követően. Az oldalsó szoknyák szintén a légáramlatok kedvezőbb kihasználása végett lettek áttervezve: az új darabok a kósza légáramlatok megzabolázásában is segédkeznek, továbbá plusz levegőt terelnek a motor felé. A hátsó köténylemez alá szerelt diffúzor és az új spoiler az autó farát igyekszik stabilizálni nagy sebességnél.
A motortérben elsőként a vezérlőelektronika beállításait hangolták át, majd egy sport légszűrőt tettek az eredeti helyére, végül a kipufogórendszer is egy sportosabb karakterisztikájú darabnak adta át a helyét. A teljesítmény így 590 lóerőre nőtt, 560 newtonméteres forgatónyomaték mellett. A nyolchengeres blokk 3,2 másodperc alatt katapultálja álló helyzetből száz kilométer/órára a járművet és a gyorsulás egészen a 330-as érték eléréséig tart. A megnövekedett teljesítményhez hozzáigazították a felfüggesztéseket is - feszesebb rugózás és két centiméterrel alacsonyabb hasmagasság jellemzi az átalakított modellt. A kovácsolt felnikre elől 245/35 ZR20-as, hátul 305/30 ZR21-es méretű Michelin PS2 gumikat húztak.
A belső térben ugyancsak nagy mennyiségben fedezhető fel a szénszál, de ezen kívül bőrből és velúrból is jutott bőséggel a berendezésekre.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!