Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
E85-tel fickósított Ferrari FF Norvégiából Kukoricával hajtott, a gyárinál erősebb Ferrari FF Rettenetesen odaver az alapváltozatnak a bioüzemanyaggal hajtott FF, kíméletesebb is, viszont iszákosabb.
Egyelőre ez a nem túl jó minőségű kép van a Ferrari FF FlexFuelről, hogy az átalakítás után megmarad-e a gyári garancia, sajnos nem tudjuk
Az általunk eleddig nem ismert, norvég Customized.no állt elő a Ferrari FF alapteljesítményét több mint kétszáz lóerővel megemelő, mégis környezetkímélő átalakítással.
Az FF V12-esét E85 üzemanyag használatára tették alkalmassá, amitől a 6,2 literes motor 660 lóereje 887 LE-re hízott, hasonlóan a Koenigsegg Agera R-hez, mely E85-tel hajtva bő kétszáz lóerővel erősebb, mint 95-össel.
Ráadásul az FF 360 g/km-es károsanyag-kibocsátása állítólag 100 g/km alá csökken, és a 3,7 másodperces gyorsulás is a múlté, mert bioüzemanyaggal már 3 is elég a 100 km/órára éréshez. Szép számok, de azért jó lenne többet is látni a felmatricázott autónál. Főleg, ha azt is eláruljuk, hogy az egész konverzió mindössze 1500 euróba kerül.
Tuningcégnél ennyi pénzért valószínűleg szóba sem állnak egy Ferrari FF tulajjal, akinek a kedvező áron kínált plusz lóerők mellett a megnövekedő fogyasztással, azaz a szerényebb hatótávval mindenképp számolnia kell. Hogy mennyit fognak lehúzni kártyájáról a tankolásnál? Érdekli a fenét, amikor legalább megújuló, a benzinnél olcsóbb üzemanyaggal megy a gép.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!