Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ferrari California 3S by DMC - galéria
A nem túl ismert német DMC tuningműhely a Ferrari California tulajdonosokat célozta meg legfrissebb átalakító-csomagjával. A California 3S-nek elkeresztelt keménytetős roadsterhez szénszálas anyagból készítettek néhány új karosszériaelemet. Az első köténylemezre szerelt splitter és a hátsó diffúzor is ebből a nagyon könnyű anyagból készült (mindkettő a leszorítóerő növelésében segédkezik), ahogy a hátsó rendszámtábla mögött elhelyezkedő elem is. A könnyűfém felnik a floridai ADV1 gyárából érkeztek: az első tengelyekre 21, a hátsókra 22 hüvelykes darabokat csavaroztak.
A fentiekből kitűnik, hogy az eredetileg is nagyon dekoratív karosszérián nem sokat változtattak, ehelyett inkább az erőforrásra összpontosítottak a DMC szakemberei. A 4,3 literes V8-as blokkra egy turbófeltöltőt szereltek, módosítottak a befecskendező fúvókákon és a főtengelyen, továbbá sportosabb változatra cserélték a gyári kipufogórendszert. Ennek következtében a teljesítmény az eredeti 450-ről 606 lóerőre növekedett. A 3S a százas tempót 3,9 másodperc alatt éri el álló helyzetből indulva, a végsebessége pedig 325 kilométer/óránál tetőzik. Az átalakított Ferrari a Top Marques kiállításon lesz először látható Makaóban, november 24. és 27. között.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!