Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Hivatalosan december 4-én, azaz holnap kerül bemutatásra a Bologna Motor Show rendezvényen a Ferrari 458 Italia Challenge, a jól ismert közúti autó pályaversenyzésre szánt változata. Az F430 Challenge utódjának szánt modell teljesítményét meghökkentő módon nem emelték meg a mérnökök, a 4,5 literes V8-as maradt 570 lóerős, ám az erőforrás nyomatékleadása kedvezőbb, és maga az autó is sokkal könnyebb lett a méregdrága, de ultrakönnyű anyagoknak köszönhetően. Teljesen új az állítható futómű, a kocsi 50 milliméterrel került közelebb a talajhoz, a 19 colos felnikre pedig slick Pirelli gumikat húznak, és ahogy versenyautón illik, a kerék rögzítését központi anyával oldották meg. Finomítottak továbbá a dupla kuplungos sebességváltón, és az áttételek is újak.
Bár az ember hajlamos lenne azt gondolni, hogy a maga nemében nyers szerkezet a 458 Italia Challenge, hiszen nem utcai modell, csúcstechnikában nincs hiány. Az elektronikus E-Diff ugyanúgy része a műszaki tartalomnak, mint az F1-Trac kipörgésgátló, míg a brutális Brembo CCM2 kerámia fékrendszer az 599XX tesztautó alapján került kifejlesztésre. A puding próbája az evés, így a Ferraritól szokatlan gyakorlattal kifejlesztett autó éles próbáját nagy várakozás előzte meg, de Fioranóban papírforma eredmények születtek: az új Challenge körrekordot futva vert 2 másodpercet az F430-ra. Jövőre a Ferrari saját márkakupájában már az új modellel állhatnak rajthoz a versenyzők, akik között sok a gazdag, ám lelkes - és sokszor nem is tehetségtelen - amatőr.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!