Ferrari: Egy 888 lóerős Ferrari

Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1212 fő
  • Képek - 858 db
  • Videók - 21 db
  • Blogbejegyzések - 68 db
  • Fórumtémák - 27 db
  • Linkek - 30 db

Üdvözlettel,

Ferrari Fan Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1212 fő
  • Képek - 858 db
  • Videók - 21 db
  • Blogbejegyzések - 68 db
  • Fórumtémák - 27 db
  • Linkek - 30 db

Üdvözlettel,

Ferrari Fan Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1212 fő
  • Képek - 858 db
  • Videók - 21 db
  • Blogbejegyzések - 68 db
  • Fórumtémák - 27 db
  • Linkek - 30 db

Üdvözlettel,

Ferrari Fan Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 1212 fő
  • Képek - 858 db
  • Videók - 21 db
  • Blogbejegyzések - 68 db
  • Fórumtémák - 27 db
  • Linkek - 30 db

Üdvözlettel,

Ferrari Fan Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Egy 888 lóerős Ferrari
2011. február 28. 16:45, 

Az olasz telivérekre szakosodott profi nemesítő műhely, a Novitec Rosso újabb nagyágyút hozott össze az idei Genfi seregszemlére. 888 lóerő és több mint 340 km/órás végsebesség jellemzi az általuk felpiszkált Ferrari 599 GTO-t.


888 lóerő nem piskóta - az 599 GTO 6 literes V12-es erőműve a kétkompresszoros kényszerlélegeztetés hatására ennyit állít elő a főtengelyen. A feltöltés mellett a Novitec Rosso szakemberei a motor szívó- és kipufogóoldalát is átépítették, a benzint pedig nagyobb teljesítményű injektorok szállítják. A gázok immár rozsdamentes acél sportkipufogó-rendszeren keresztül távoznak a szabadba, ráadásul a rendszer hangtónusa szabályozható. A sofőr a volánon elhelyezett Manettino kapcsolóval választhat a visszafogott és az extrém sportos, versenyautós hangorkán között.

A Novitec Rosso GTO-ja 218 lóerővel erősebb a szériaváltozatnál, nyomatéka pedig 242 Nm-rel haladja meg amazét (862 Nm). A Novitec gépében minden egyes lóerő 1,74 kilogrammot mozgat, ami igen figyelemreméltó érték. A hatfokozatú, villámgyors váltómű segítségével az 599 GTO 3,2 másodperc alatt elintézi a százat és a 200 km/óra eléréséhez sincs szüksége többre, mint 9,1 másodperc. Ezzel egyike a legjobban gyorsuló sportkocsiknak a világon. A végsebesség 340 km/óra fölött van.

A tuningcég egyedi kovácsolt kerekeket fejlesztett ki az 599 GTO-hoz. Az öt duplaküllős NF4 görgők méretosztályukban a világ legkönnyebbjei közé tartoznak. Az első tengelyvégekre csavarozott, 10 x 21-esek mindössze 10,4 kilogrammot nyomnak, míg az impozáns, 12 x 22 hüvelyk méretű hátsók darabja csak 13,8 kiló. Óriási, 295/25 és 335/25 méretű abroncsokat húztak rájuk.

Emellett a Ferrari tömegközéppontját sportrugókkal lejjebb vitték, előre pedig emelő-berendezést építettek be, hogy stresszmentes legyen a mélygarázsokba való lehajtás. Gombnyomásra 4 centimétert emelkedik a GTO orra.

Amennyiben igény van rá, természetesen a Ferrari utasterét is átszabja a Novitec Rosso.

Címkék: egy 888 lóerős ferrari

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu