Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az olasz telivérekre szakosodott profi nemesítő műhely, a Novitec Rosso újabb nagyágyút hozott össze az idei Genfi seregszemlére. 888 lóerő és több mint 340 km/órás végsebesség jellemzi az általuk felpiszkált Ferrari 599 GTO-t.
888 lóerő nem piskóta - az 599 GTO 6 literes V12-es erőműve a kétkompresszoros kényszerlélegeztetés hatására ennyit állít elő a főtengelyen. A feltöltés mellett a Novitec Rosso szakemberei a motor szívó- és kipufogóoldalát is átépítették, a benzint pedig nagyobb teljesítményű injektorok szállítják. A gázok immár rozsdamentes acél sportkipufogó-rendszeren keresztül távoznak a szabadba, ráadásul a rendszer hangtónusa szabályozható. A sofőr a volánon elhelyezett Manettino kapcsolóval választhat a visszafogott és az extrém sportos, versenyautós hangorkán között.
A Novitec Rosso GTO-ja 218 lóerővel erősebb a szériaváltozatnál, nyomatéka pedig 242 Nm-rel haladja meg amazét (862 Nm). A Novitec gépében minden egyes lóerő 1,74 kilogrammot mozgat, ami igen figyelemreméltó érték. A hatfokozatú, villámgyors váltómű segítségével az 599 GTO 3,2 másodperc alatt elintézi a százat és a 200 km/óra eléréséhez sincs szüksége többre, mint 9,1 másodperc. Ezzel egyike a legjobban gyorsuló sportkocsiknak a világon. A végsebesség 340 km/óra fölött van.
A tuningcég egyedi kovácsolt kerekeket fejlesztett ki az 599 GTO-hoz. Az öt duplaküllős NF4 görgők méretosztályukban a világ legkönnyebbjei közé tartoznak. Az első tengelyvégekre csavarozott, 10 x 21-esek mindössze 10,4 kilogrammot nyomnak, míg az impozáns, 12 x 22 hüvelyk méretű hátsók darabja csak 13,8 kiló. Óriási, 295/25 és 335/25 méretű abroncsokat húztak rájuk.
Emellett a Ferrari tömegközéppontját sportrugókkal lejjebb vitték, előre pedig emelő-berendezést építettek be, hogy stresszmentes legyen a mélygarázsokba való lehajtás. Gombnyomásra 4 centimétert emelkedik a GTO orra.
Amennyiben igény van rá, természetesen a Ferrari utasterét is átszabja a Novitec Rosso.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!