Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Elöl 255/30 ZR21, hátul 335/25 ZR22 colos Pirelli PZero gumikat visel a méhecske színekbe öltöztetett, telepen fotózott Ferrari
Ha az ember elég ideig hajt egy Ferrari 458 Italia Spidert, akkor bizony eljöhet a pont, amikor úgy érzi, kitanulta az 570 lovas V8-assal hajtott, 0-100 km/h-ra 3,4 másodperc alatt gyorsuló, 320 km/h végsebességű sportkocsit. Ez persze nem mindennapos eset, de ha mégis megtörténik, akkor a német Novitec Rosso kínál megoldást a problémára.
Tuningprogramjuk a gyárinál 21 kg-mal könnyebb kipufogórendszerrel kezdődik, karbonszálas műanyagból épített, átvariált belsejű légszűrővel folytatódik és új motorvezérlő program feltöltésével ér véget.
A beavatkozást követően a motorteljesítmény 609 lóerőre, a maximális nyomaték pedig 569 Nm-re emelkedik. A feltehetően lerövidülő új gyorsulási adatot nem adták meg, csak annyit árultak el, hogy a végsebesség 320-ról 325 km/h-ra növekszik. Sportrugók beépítésével 35 mm-rel csökkentik a 458 kabrió hasmagasságát, de hogy ez ne okozzon gondot városi környezetben, egy hidraulikus rendszerrel is kiegészítik a futóművet, mellyel 40 mm-rel megemelhető az autó orra, ha valamilyen fekvőrendőrön kell átmászni.
Valamit nagyon elszámolhatott a Ferrari, ha a Novitec Rossónak sikerült 21 kg-mal könnyíteni a kipufogórendszert
Karbonszálas műanyag elemekkel frissítették a karosszériát, új a két darabból álló első spoiler, az apró légbeömlők a fényszórók mellett és a visszapillantókon. Lecserélték a hátsó diffúzort és a farrészen található pici spoilert, továbbá karbonkeretet kaptak a hátsó lámpák, hogy az se keseregjen, akinek már unalmas a Ferrari 458 Italia Spidere.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!