Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ferrari Fan Klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ferrari Fan Klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Fernando Alonso már két motort elhasznált az idén rendelkezésre álló nyolcból, pedig tizenhat futam még hátravan. Ennek ellenére nem aggódnak a Scuderiánál – vagy legalábbis jól leplezik.A Malajziai Nagydíjon Fernando Alonso autójában tönkrement a motor, s mivel ugyanezen a viadalon a két Sauberben is Ferrari-erőforrás mondta fel a szolgálatot, okkal aggódhatnak a Scuderia hívei a megbízhatóság miatt.
Maranellóban azonban igyekeznek higgadtak maradni, s azt mondják, nincs gond az erőforrásokkal. Érdekesség, hogy bár először kizárták az összefüggést Alonso sepangi motorhibája és az őt a verseny eleje óta zavaró kuplunghiba között, most mást mondtak.
„Alapos vizsgálatot folytattunk, és arra jutottunk, hogy a motor a kuplunghiba miatti pluszterhelés miatt ment tönkre, eddig ugyanis nem tapasztaltunk efféle strukturális elváltozást – mondta Luca Marmorini, a Ferrari motorrészlegének vezetője. – A Saubernél teljesen más jellegű meghibásodásokat észleltünk, az elektronikus szenzor mondta fel a szolgálatot."
Alonso Kínában azzal a motorral teljesíti a szombati edzéseket és a versenyt, amellyel a Bahreini Nagydíjon indult. A spanyol az idénynyitó szahíri futam szombati edzésein használt erőforrását már csak a pénteki tréningeken veheti igénybe, a Sepangban elfüstölőt pedig egyáltalán nem.
Azaz hat motorja maradt a hátralévő tizenhat futamra, az egyik pedig már túlesett egy sivatagi megpróbáltatáson: nem túl jó előjel, nagy szerencsére lesz szüksége Alonsónak ahhoz, hogy ne kelljen a kilencedik erőforrást is igénybe vennie, ami egyszeri tíz rajthelyes büntetést jelent majd számára (az esetleges tizedik motor értelemszerűen újabb büntetéssel járna).
Felipe Massa ebben a tekintetben is jobban áll Alonsónál (a vb-pontversenyben két ponttal előzi meg a spanyolt), mégis kétes híreket hallani a jövőjéről. Az Autosport információi szerint a Scuderián belül több vezető is azt szeretné, ha jövőre már nem a brazil, hanem Robert Kubica lenne Alonso csapattársa.
Ez főleg amiatt furcsa, mert Massa pályafutása legjobb idénykezdetét érte el, és életében másodszor, 2008 nyara óta először vezeti a vb-pontversenyt. Más források szerint a Ferrari már el is készítette Massa szerződéshosszabbításának tervezetét, így ha a brazil elfogadja az új ajánlatot, 2013 végéig a maranellóiak pilótája marad. Alonso megállapodása 2012-ben jár le.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!